EM-SPED Kft. 2018. Február 23. Péntek, Alfréd napja
 

Cím: 6200 Kiskőrös, Komáromi út 17.
Web: http://www.eutudakozo.hu/miniweb/em_sped_kft
E-mail: -
Telefon: , 30/637-5210, 30/239-2471
Fax: -

 
Cégismertető

Az EM-Sped Kft célja az ügyfelek megbízható teljes körű kiszolgálása. A vámügyintézés mellett logisztikai szolgáltatásokkal, szállítmányozással, külkereskedelmi bonyolítással és statisztikai jelentések készítésével (INTRASAT, Környezetvédelmi Termékdíj, Egyszerűsített Adóraktári engedélyek elszámolásai), valamint vámfolyószámla egyeztetésével is állunk ügyfeleink rendelkezésére. Az export és import vámkezeléseken túl nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy megbízóink részére vámlogisztikát kínáljunk. Ezen a logisztikai folyamatban szervesen illeszkedő vámtechnológia kialakítását és működtetését értjük. Ennek eszközei a különböző vámhatósági tevékenységi engedélyek, melyek lehetővé teszik a vámáruk rugalmas érkeztetését, a hét minden napján, akár éjjel-nappal is, az ezekhez szükséges számítógépes rendszer, mely ügyféli adatok fogadására is alkalmas, és nem utolsó sorban a megfelelő felkészültségű szakember gárda.
A Kft ebben a formában 2006.szeptember 01-től működik, de a szakmában 1993. óta veszünk részt.

2008.december 1-től már két helyen állunk ügyfeleink rendelkezésére:

6200 Kiskőrös Dózsa György út 94.
Telefon/fax: 00-36-78-511-160
Mobil : 00-36-30-637-5210, 00-36-30-637-5205
E-mail : em-sped@t-online.hu
6000 Kecskemét Halasi út 29. AGROKER Vámügynökség helyén!
Telefon/fax : 00-36-76-482-799
Mobil : 00-36-30-678-1772

Az EM-Sped Kft szolgáltatásai közé tartozik, hogy segítséget nyújtson a belföldi- és külföldi logisztikai szolgáltatások, nemzetközi szállítmányozás, beleértve a fuvarozás, raktározás igénybevételéhez is.

Teljes körű vámügyintézés:
- egyszerűsített vámeljárási folyamatok
- normál vámkezelések
- INTRASTAT készítés
- Környezetvédelmi termékdíj jelentés
- Egyszerűsített adóraktári engedélyek Elszámolásai

Engedélyezett címzett engedély birtokában a fuvareszközöket a hét bármely napján, napi 24 órán keresztül (külön megállapodás alapján) fel tudjuk szabadítani. Úgynevezett egyszerűsített eljárás alkalmazásával ügyfelünk a vámhatóság személyes jelenléte nélkül tudja indítani küldeményeit, ismét csak függetlenül a vámhivatalok nyitvatartási idejétől és pillanatnyi leterheltségétől.
Napjainkban a vámügyintézés rendkívül összetetté vált. A korábbi hagyományos export-import vámkezelések mellett számos olyan vámeljárás lehetősége jelent meg az EU-s szabályozásoknak köszönhetően, melyek hatékonyan tudják szolgálni a gazdálkodók alaptevékenységét, a termelést és az áruforgalmat.
Sokan a vámügyintézést a termelés akadályozó(vámeljárások) és azt megdrágító (vámraktározás) tevékenységként élik meg. Ezzel szemben lehetőség van olyan vámtechnológia kialakítására és alkalmazására, amely a legcsekélyebb mértékben sem akadályozza a gazdálkodó tevékenységét.
A vámlogisztika eszközrendszere a megfelelő vámeljárások kialakítása, különös tekintettel a gazdasági vámeljárásokra és egyszerűsített eljárásokra, a szükséges technikai háttér megteremtésére, és nem utolsó sorban a jól képzett, gyakorlott vámszakember.
Megbízóink részére komplex szolgáltatást kínálunk, melynek része a szállítmányozási feladatok ellátása is. Legyen szó akár belföldi, akár nemzetközi fuvarozásról, történjen ez közúton, vasúton, légi vagy vízi úton, komplett vagy gyűjtő rakományként, állunk ügyfeleink szíves rendelkezésére.
Örömmel vállaljuk az úgynevezett clearing agent funkciót is, azaz külföldi megbízók részére intézzük az áruk kiváltásával, a címzett részére történő eljuttatásával, és az okmányokkal kapcsolatos feladatokat. Jelenleg is feladatunk eredeti tengeri hajóraklevél beszerzése a címzettől, és ennek alapján az áru kiszolgáltatása, valamint légi áruk kiváltása és eljuttatása a címzetthez. Vállaljuk speditőr-inkasszó intézését is, azaz a nevünkre címzett árut csak akkor adjuk ki a vevőnek, ha az eredeti banki bizonylattal igazolja a vételár megfizetését, vagy az áru kiszolgáltatására az eladótól utasítást kapunk.
 
Képek:

1.  2.